Csajok Magazin

Úszógumi eltüntetése

Többfajta hatásos és eredményes módszer is létezik az úszógumi eltüntetésére. Tudni kell azonban, hogy az eltüntetett úszógumi hamar visszajöhet, ha az nem jár együtt egészséges táplálkozással, az életkornak megfelelő mozgással – gyökeres életmódváltoztatással.

Úszógumi eltüntetése – műtéti út

Vannak, akik az úszógumi eltüntetésére a műtéti utat választják. A hasplasztika egy gyors és bevált módja az úszógumi eltüntetésének. De mikor is van erre szükség? Mik lehetnek az indokai egy plasztikai beavatkozásnak, műtétnek? Sokszor okoz problémát viselőjének az úszógumi. Ez öltözködésnél, tisztálkodásnál, bármiféle sportnál vagy mozgásnál rendkívül zavaró lehet. És akkor még nem is szóltunk az esztétikusnak egyáltalán nem mondható megjelenésről. Ha a zsírfelesleg eltávolítása nem lehetséges zsírleszívás segítségével, plasztikai műtétre kerülhet sor, melynek folyamán a felesleges zsírréteg és ezzel együtt a bőrréteg is eltávolításra kerül. A plasztikai műtét általában áltatásban történik, időigénye egy-két óránál nem több.

Úszógumi eltüntetése életmódváltással

Sokan vannak, akik a plasztikai műtétet anyagi vagy egyéb, más okból nem vállalják, de mégis úgy gondolják, hogy az úszógumi eltüntetése fontos számukra. A műtét nélküli alakformálás egyik formája a hatékony diéta, testmozgással kiegészítve. Tél végén, a tavasz eljöttével sokunknak fordul meg a fejében, hogyan tudnánk a felesleges zsírrétegtől, férfiaknál úszógumitól megszabadulni. A diétás étrendek célja az, hogy a hónapok, évek során helytelen életvitel miatt ránk ragadt zsírt megpróbálja eltávolítani. Az egyik legrosszabb hír az “úszógumi eltüntetésére” vállalkozóknak: gyökeres életmódváltoztatás nélkül nem fog menni a dolog.

Egy jó recept

Egy jó recept az úszógumi eltávolítására: próbáld szinten tartani a napi energiabeviteledet. Ha a kalóriák számát nézzük, akkor hölgyeknek napi 800 kcal, férfiaknak napi 1000 kcal energiafelvétel elég a fogyókúra, diéta első szakaszában. Persze ez az energiamennyiség csak egy irányszám, nincs kőbe vésve. Ha fizikai munkát végzel, akkor ennél valamennyivel többet kell enned. Ha sikerül a bevitt napi kalóriamennyiségedet szinten tartanod, már megtetted az első lépést az áhított cél felé. A másik dolog, amire ügyelned kell: a testmozgás. Életkorodnak megfelelő sportot kell választanod. Így a zsírréteg ellen már két hatásos fegyvered van, a kettő kiegészíti egymást és nem hagyható el egyik sem. Ha elindult a fogyás, már csak a helyes ütemet kell betartanod, hiszen a túl gyors fogyás sem jó. Heti legfeljebb 1 kg fogyás elég. Ez nem rossz eredmény, hiszen így húsz hét alatt akár húsz kg súlyfeleslegtől is megszabadulhatsz, természetesen ha volt rajtad ennyi túlsúly.

Forrás: http://fogyokura.ws
Fotók: www.sxc.hu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

További cikkek hasonló témában

Hozzászólások

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Scroll to Top