Otthonok és Kertek

Még nincs késő!

Kezdj hozzá az alakformáláshoz

A jó idő beköszöntével mindenki egyre kevesebb ruhadarabot vesz fel, lekerülnek a kötött pulóverek, amelyek a téli hónapokban pont ott takartak, ahol kellett, és előkerülnek a szekrényből az oly sokat sejtető, lenge öltözékek. Ilyenkor azonban sokszor kiderül, hogy a könnyű, tavaszias viseletünk nem úgy áll rajtunk, ahogy egy éve, itt-ott szorít, esetleg ránk sem jön. Nem szabad kétségbe esni, hiszen még időben vagyunk! Most még nem késő, hogy leadjuk a felesleges kilókat és újra csúcsformába kerüljünk a nyárra. Ehhez kíván segítséget nyújtani néhány jó tanáccsal Kiss Virág Arnold Classic Bikini Modell Bajnok, akit a BioTech USAszponzorál.

Természetesen a heti többszöri edzés alapkövetelmény és a diétára is oda kell figyelni, de nem mindegy, hogy ezt az időszakot végigszenvedjük, vagy tudunk olyan praktikákról, amelyek segítenek elkerülni az önsanyargatást.

Az első tipp: Ne hagyjuk a vércukorszintünket ingadozni! Érdekes és talán kevesen tudják, de a hirtelen ránk törő falásrohamoknak és édesség iránti olthatatlan vágynak a hátterében általában a vércukorszint csökkenése áll. Jó hír, hogy ezt tudjuk befolyásolni. A króm például egy olyan nyomelem, amely hozzájárul a normál vércukorszint fenntartásához. Ha a vércukorszint nem ingadozik, akkor nehezebben alakul ki hirtelen éhség is.

A második tipp:Szintén segít a vércukorszint szinten tartásában, ha napi 5-6-szor étkezünk, ráadásul a többszöri étkezés miatt a testünket sem sokkoljuk, ezért nem kezd el raktározni, mert tudja, hogy mindig kap utánpótlást. Főleg akkor fontos a sok tápanyag bevitel, ha edzünk, mert ilyenkor több energiára van szükségünk. Ez persze nem jelenti, hogy napi 5-6 alkalommal kell kiadósan étkezni és a nasi sem megengedett. Talán a legnehezebb, de a siker szempontjából a legfontosabb dolog a megfelelő és egészséges táplálkozás. Sokan nem tudják, de a vágyott alak eléréséhez 70%-ban a táplálkozás járul hozzá, míg a maradék 30%-ban a testedzés. Tehát, ha édességre vágyunk, akkor fogyasszunk fehérjeturmixot vagy gyümölcsös ízesítésű L-Carnitine-t. Az utóbbi egyébként egy aminosav peptid, ami az emberi szervezetben is megtalálható olyan természetes anyag, mely a legnagyobb kalóriatartalmú energiahordozók, a zsírok mobilizálásában segíthet. A BioTech USA a fent említettek miatt fejlesztette ki az Az L-Carnitine + Chrome táplálék-kiegészítőt, amely folyékony állaga miatt gyorsabban felszívódik, ráadásul az edzés előtti és közbeni folyadékpótlás problémáját is megoldhatjuk vele.

A harmadik tipp: Hetente legalább 3 alkalommal edzeni kell, és nem szabad megelégedni azzal, ha éppen csak kimelegszünk. Rendesen hajtsuk meg magunkat! A kimerítő mozgás egyébként segít a sok stresszt is levezetni.

A negyedik tipp:Igyunk meg napi 2-3 liter vizet, ha pedig sportolunk, akkor akár 4-5 litert. Ha már nagyon unjuk a vizet, akkor szeljünk fel hajszál vékonyan egy uborkát és tegyük a kulacsunkba, üvegünkbe. Egy hihetetlen finom italt kapunk, ahogy az uborka levet enged, és minden egyes kortya vitalitással tölt fel.

Tehát összefoglalva: sportolás, napi 5-6 étkezés, L-Carnitine + Chrome, sok víz, amivel bomba formába kerülhetsz pár hónap alatt.

 

További cikkek hasonló témában

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top