„A pureDKNY a lényegét ragadja meg mindannak, amit képviselek és amit el szeretnék érni. Hatással szeretnék lenni az emberekre, a gyerekekre, akiket szeretek, szeretnék eggyé válni a természettel” – mondta Donna Karan. „A kampány megfogalmazza mindazt, ami a legfontosabb egy nő számára, beleértve azokat az egyszerű pillanatokat, melyek örömet szereznek nekünk.”
A Nathaniel Goldberg által fényképezett kampány főszereplője Angela Lindvall, akire legalább annyira környezettudatos életvitele, mint természetes, kifinomult szépsége miatt esett a választás.
A DKNY által régóta foglalkoztatott reklámügynökség, a Laird and Partners kreatív igazgatója, Hans Dorsinville szerint Angela tökéletesen testesíti meg a pureDKNY üzenetét. „Hiteles ebben a szerepben. Angela már jóval azelőtt tagja volt egy zöld mozgalomnak, hogy divatba jött volna a környezettudatosság. Beszédeket tartott arról, milyen jelentős eredményeket érhetnénk el akkor, ha mindenki csak egy kicsit változtatna a szokásain. Angela teszi is mindazt, amire másokat buzdít, méghozzá nagyon stílusosan és természetesen.” Lindvall, aki régóta dolgozik a Donna Karan és a DKNY márkáknak, egyben anya is, az egyik képen fia, Sebastian is látható.
Dorsinville elmondta, hogy a fényképészre, Goldbergre fiatalos érzékenysége, valamint a technika és a színek iránti természetes hozzáállása miatt esett a választás. „Van valami időtlen ezekben a képekben. Se nem újak, se nem régiek, mégis jól adják vissza a pillanat intimitását és érzelmeit.”
A pureDKNY kampány fotói New Yorkban, nagyvárosi háttér előtt készültek, hogy kifejezzék, mit ért Donna Karan azalatt, hogy „oázis a nagyváros szívében”. Az üzenet egyszerű: a természet nyújtotta öröm és a környezettudatos életmód bárhol lehetséges, még New York-ban is.
A pureDKNY több, mint egy illat. Egyfajta életmód. Az érzéki és lágy pureDKNY, melynek jellegzetessége a vízbe hulló vaníliacsepp illata, az egyszerű luxus megtestesülése.