

A 2011 novemberében a WHO Magazin „Legszexisebb emberek” kiadványának címlapján szereplő Palmer eddigi legnagyobb sikerét A negyedik című filmben érte el Alex Pettyferrel, de feltűnt Nicolas Cage oldalán „A varázslótanonc”-ban, játszott az „Esti mesék”-ben Adam Sandlerrel, és a „Szédületes éjszaká”-ban Topher Grace-szel. A Wish You Were Here című legújabb filmjét a Sundance Filmfesztiválon mutatják be e hónap végén. Teresa idén az AWOL című filmben is játszik Liam Hemsworth-szel valamint a 2012 augusztusában megjelenő „Warm Bodies”-ban is láthatjuk Nicholas Hoult oldalán.
Teresa Palmer, az ARTISTRY arca Japánban, Koreában, Délkelet-Ázsiában, Európában, Ausztráliában, Új-Zélandon és Dél-Afrikában az ARTISTRY Escape to Paradise nevű 2012-es őszi kollekciójában mutatkozik be a nagyközönség előtt.
„Nagy örömömre szolgál, hogy az ARTISTRY márkával dolgozhatok, amely világszerte nagyon sok nőnek biztosít függetlenséget és kitűnő termékeivel nap mint nap hozzájárul ahhoz, hogy jól nézzünk ki, és remekül érezzük magunkat” – mondta Teresa Palmer.
Az ARTISTRY azért döntött úgy, hogy márkáját egy híresség arcával népszerűsíti, mert a prémium szépségápolási piac globális szereplőjeként megújult megjelenéssel, egyedi csomagolással valamint az innovációt és a teljesítményt kihangsúlyozó és a világ különböző nemzetiségű embereinek bőrápolási igényeit kielégítő, új termékkollekcióival mutatkozik be a vásárlók előtt.
„Teresa Palmer kortalan szépség, ráadásul rendkívül fotogén – egyszerűen vonzza a kamerát” – mondta Maud Pansing, az Amway szépségápolásért felelős globális alelnöke. „Teresa felkérése az első lépés a hamarosan megjelenő izgalmas márkaelemek sorában. Célunk, hogy megismertessük a vásárlókkal az ARTISTRY márkát, és egy elragadó arccal, elegáns csomagolással és – ami a legfontosabb – a legkorszerűbb bőrápolási termékekkel győzzük meg őket arról, hogy minket válasszanak.”
„Az ARTISTRY a szépségipar legnagyobb titka” – mondta Candace Matthews, az Amway marketingvezetője. „Forradalmi időpontban döntöttünk a márka ismételt bevezetése mellett, hiszen a kiskereskedelmi modellek átalakulóban vannak, és a személyes tapasztalat minden eddiginél fontosabb szerepet tölt be a márka építésében. Az Amway már jóval a digitális korszak előtt erre a kapcsolatra alapozott modellre építette a működését, és úgy érezzük, most eljött az ARTISTRY márka ideje.”